Програма для проведення зовнішнього незалежного оцінювання з хімії. Програма призначена для проведення зовнішнього незалежного оцінювання з хімії у 2013 р. Головною метою проведення зовнішнього незалежного оцінювання є
об'єктивне та неупереджене оцінювання рівня навчальних досягнень осіб,
які закінчили загальноосвітній навчальний заклад і виявили бажання
вступити до вищого навчального закладу України. Зовнішнє незалежне оцінювання запроваджено з метою забезпечення конституційного права громадян на рівний доступ до вищої освіти.
Зовнішнє незалежне оцінювання з хімії — спосіб перевірки:
- знання учнями найважливіших законів і теорій хімії;
- володіння хімічною мовою, вміння користуватися назвами і символами хімічних елементів, назвами простих і складних речовин;
- вміння складати хімічні формули і рівняння хімічних реакцій, розв'язувати розрахункові та експериментальні задачі;
- розуміння зв'язку між складом, будовою, фізичними і хімічними властивостями речовин, способами їх добування, галузями застосування;
- знань про найважливіші природні та штучні речовини, їх будову, способи добування та галузі застосування;
- розуміння наукових основ певних хімічних виробництв;
- обізнаності з деякими екологічними проблемами, пов'язаними з хімією;
- розуміння ролі хімії у розв'язанні глобальних проблем людства.
Програму для проведення зовнішнього незалежного оцінювання з хімії у
2012 р. розроблено на основі чинних навчальних програм з хімії для 7—9
класів (К.: Ірпінь: Перун, 2005) та 10—11 класів загальноосвітніх
навчальних закладів (Тернопіль: Мандрівець, 2011), електронні версії
яких розміщено на офіційному веб-сайті Міністерства освіти і науки,
молоді та спорту (www.mon.gov.ua). Програма для проведення зовнішнього незалежного оцінювання з хімії
орієнтується на досягнення державних вимог до рівня загальноосвітньої
підготовки учнів загальноосвітніх навчальних закладів. При цьому важливе
не лише засвоєння учнями хімічних понять, законів, теорій, а й
осмислене використання ними знань, формулювання оцінних суджень,
виявлення власної позиції у різних життєвих ситуаціях. Матеріал програми для проведення зовнішнього незалежного оцінювання
розподілено на чотири тематичні блоки: «Загальна хімія», «Неорганічна
хімія», «Органічна хімія», «Обчислення в хімії», які в свою чергу
розподілено за розділами і темами. У кожному розділі перелічено знання,
якими мають володіти учасники зовнішнього незалежного оцінювання. У переліку вимог, наведених у колонці «Предметні вміння та способи
навчальної діяльності» детально розкрито обсяг вимог до знань та умінь з
кожного розділу і теми.
- Підручник «Хімія. 7 клас» /авт. Попель П.П., Крикля Л.С./ К: Академія, 2007.
- Підручник «Хімія. 7 клас» /авт. Ярошенко О.Г./ К: Станіца, 2008.
- Підручник «Хімія. 7 клас» /авт. Буринська Н.М./ К: Перун, 2007.
- Підручник «Хімія. 7 клас» /авт. Лашевська Г.А./ К: Генеза, 2007.
- Підручник «Хімія. 8 клас» /авт. Попель П.П., Крикля Л.С./ К: Академія, 2008.
- Підручник «Хімія. 8 клас» /авт. Ярошенко О.Г./ К: Освіта, 2008.
- Підручник «Хімія. 8 клас» /авт. Буринська Н.М./ К: Перун, 2008.
- Підручник «Хімія. 9 клас» /авт. Буринська Н.М., Величко Л.П./ К: Перун, 2009.
- Підручник «Хімія. 9 клас» /авт. Лашевська Г.А./ К: Генеза, 2009.
- Підручник «Хімія. 9 клас» /авт. Попель П.П., Крикля Л.С./ К: Академія, 2009.
- Підручник «Хімія. 9 клас» /авт. Ярошенко О.Г./ К: Освіта, 2009.
- Підручник «Хімія. 10 клас (рівень стандарту, академічний рівень)» /авт. Ярошенко О.Г./ К: Грамота, 2010.
- Підручник «Хімія. 10 клас (рівень стандарту, академічний рівень)» /авт. Попель П.П., Крикля Л.С./ К: Академія, 2010.
- Підручник «Хімія. 10 клас (профільний рівень)» /авт. Буринська Н.М. та ін./ К: Педагогічна думка, 2010
- Підручник «Хімія. 11 клас (рівень стандарту)» /авт. Лашевська Г.А., Лашевська А.А./ К: Генеза, 2011.
- Підручник «Хімія. 11 клас (рівень стандарту)» /авт. Ярошенко О.Г./ К: Грамота, 2011.
- Підручник «Хімія. 11 клас (академічний рівень)» /авт. Попель П.П., Крикля Л.С./ К: Академія, 2011.
- Підручник «Хімія. 11 клас (академічний рівень)» /авт. Величко Л.П./ К: Освіта, 2011.
- Сучасна термінологія і номенклатура органічних сполук /авт. Толмачова В.С., Ковтун О.М., Корнілов М.Ю., Гордієнко О.В., Василенко С.В./ Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2008.
20. Збірник завдань для державної підсумкової атестації з хімії. 9 клас
/авт. Лашевська Г.А., Титаренко Н.В./ К: Центр навчально-методичної
літератури, 2011.
21. Збірник завдань для державної підсумкової атестації з хімії. 11 клас
/авт. Дубовик О.А./ К: Центр навчально-методичної літератури, 2011.
22. Номенклатура органічних сполук /авт. Толмачова В.С., Ковтун О.М., Дубовик О.А., Фіцайло С.С./ Тернопіль: Мандрівець, 2011.
23. Хімія. Повний курс. Універсальний довідник для випускників та абітурієнтів /авт. Титаренко Н.В./ К: Літера ЛТД, 2011. У навчально-методичному посібнику-довіднику викладено теоретичні основи
загальної, неорганічної та органічної хімії в обсязі, необхідному для
складання зовнішнього незалежного оцінювання. Кожен розділ посібника
супроводжується тестовими завданнями, задачами, вправами для
самоконтролю. Узагальнено зразки розв'язків розрахункових задач
відповідно до шкільного курсу хімії, а також підвищеного рівня
складності. Видання адресоване учням, абітурієнтам, учителям, студентам і
всім тим, хто хоче поповнити свої знання з хімії.
А також відповідні підручники в перекладі на російську мову та мови національних меншин.
Директор Інституту інноваційних технологій і змісту освіти О.А. Удод
Источники: npu.edu.ua
osvita.ua
osvita.ua (особенности тестов)
mon.gov.ua
Директор Інституту інноваційних технологій і змісту освіти О.А. Удод
Источники: npu.edu.ua
osvita.ua
osvita.ua (особенности тестов)
mon.gov.ua
Комментариев нет:
Отправить комментарий
Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.