«Природознавство» – предмет, який поєднує в собі елементи
знань з біології, географії, фізики, хімії, астрономії та екології. Він
завершує природничо-наукову складову предмета «Природознавство» початкової
школи і є пропедевтикою для систематичних курсів фізики, хімії, біології,
географії та астрономії в основній школі. Зміст і методика природознавства
формують цілісне сприйняття навколишнього світу, екологічну грамотність і
відрізняються практичною спрямованістю. Згідно з новою редакцією Державного
стандарту базової і повної загальної середньої освіти мета навчання
природознавства полягає у формуванні
природознавчої компетентності учнів через засвоєння системи інтегрованих знань
про природу і людину, основ екологічних знань, удосконалення способів
навчально-пізнавальної діяльності, розвиток ціннісних орієнтацій у ставленні до
природи.
Досягнення цієї мети забезпечується шляхом реалізації нового змісту навчання та організації навчально-виховного процесу на засадах компетентнісного, діяльнісного підходів та особистісно-орієнтованого навчання. Основні положення Державного стандарту спрямовані не стільки на засвоєння суми природничо-наукових знань, скільки на формування вмінь здобувати ці знання.
Источник: mon.gov.ua
Досягнення цієї мети забезпечується шляхом реалізації нового змісту навчання та організації навчально-виховного процесу на засадах компетентнісного, діяльнісного підходів та особистісно-орієнтованого навчання. Основні положення Державного стандарту спрямовані не стільки на засвоєння суми природничо-наукових знань, скільки на формування вмінь здобувати ці знання.
Источник: mon.gov.ua
Комментариев нет:
Отправить комментарий
Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.